Subject: FW: Harju maakonnaplaneeringu maavarade teemaplaneeringu kohta
From: "Agnes Lihtsa - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 16:24:58 +0300

Tere!

Palun registreerida allolev kiri.

Lugupidamisega

Agnes Lihtsa
nõunik
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
58190538

From: Ly Renter <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 6, 2025 10:03 AM
To: Agnes Lihtsa - MKM <[email-masked]>
Subject: Harju maakonnaplaneeringu maavarade teemaplaneeringu kohta

Reg.nr: 5-14/977-1

Saatja nr: 13-2/1403-1

[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Harju maakonnaplaneeringu maavarade teemaplaneeringu kohta

Esitasite Harju maakonnaplaneeringu maavarade teemaplaneeringu ja selle
keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH) aruande eelnõud arvamuse
saamiseks.

Muinsuskaitseameti seisukoht:

1.           Lisada Harjumaa maavarade teemaplaneeringu eelnõule täiendus
Arheoloogiatundlikud alad määratakse kollasesse kategooriasse, kus on
vajalikud täiendavad kooskõlastused, uuringud ja keskkonnakaitselised ning
sotsiaalsed kokkulepped.

2.           Lisada teemaplaneeringu kaardikihile arheoloogiatundlike
alade info, mis  on lisatud  manustena.  Hetkel puudub vastav kaardikiht
Lääne-Harju vallas. Puuduva kaardikihi  saadame juurde edaspidi.

Ly Renter